Instadruk
0
  • 0
  • O nas
  • Produkty
  • Dostawa
  • Kontakt
 

Polityka prywatności

  • Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych przez Sklep Internetowy www.socialdruk.pl (zwany dalej: „Sklepem”).
  • Właścicielem Sklepu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest firma Instadruk Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-663), przy Bastionowa 19, wpisaną do VIII prowadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, NIP: 9721244659, Regon: 302463551, zwana dalej INSTADRUK.
  • INSTADRUK dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Sklep.

§ 1 Jak zbieramy dane?

  • INSTADRUK zbiera informacje dotyczące osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową (zwani dalej Przedsiębiorcami), a także dane osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością.
  • Dane osobowe Klientów są zbierane podczas procesu składania zamówienia przez Klienta w Sklepie.
  • W celu założenia Konta Klienta w Sklepie, Klient powinien posiadać konto w serwisie internetowym www.instagram.com. Przy logowaniu Klient jest poproszony o podanie nazwy użytkownika oraz hasła jakie posiada do konta użytkownika w serwisie instagram.com. Podawane hasło nie jest przechowywane przez INSTADRUK. Jeżeli Klient posiadający Konto w Sklepie chce dokonać zakupu podaje następujące dane:
    • Imię i nazwisko;
    • Adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
    • Numer telefonu;
    • Adres e-mail
    • W przypadku Przedsiębiorców powyższy zakres danych jest dodatkowo poszerzony o firmę Przedsiębiorcy oraz jego NIP.
  • Powyższe dane mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do Konta.
  • Podczas korzystania ze stron internetowych Sklepu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do Państwa komputera lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego).
  • Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszym Sklepie.

§ 2 Jak wykorzystujemy zebrane dane?

  • W przypadku założenia Konta w Sklepie dane Klientów wykorzystywane są w celu: utworzenia indywidualnego konta Klienta i zarządzania tym kontem oraz zapewnienia możliwości dokonania zakupów w Sklepie, w tym realizacji złożonych zamówień i ich doręczenia. W przypadku dokonania zakupu w Sklepie dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom lub grupom odbiorców:
    • podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji umowy, w tym firmom pocztowym i kurierskim: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Sendit S.A. z siedzibą we Wrocławiu, InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat);
    • podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi z zakresu w rozwiązań teleinformatycznych oraz z zakresu wsparcia technicznego oraz organizacyjnego;
    • podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi w obszarze marketingowym;
    • podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne lub doradcze;
    • innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych;
    • innym podmiotom upoważnionym do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  • Ponadto, w przypadku, gdy Klient wybierze płatność za zamówiony Towar poprzez serwis DotPay, jego dane osobowe zostaną przekazane w zakresie niezbędnym dla realizacji Umowy sprzedaży spółce DotPay S.A. z siedzibą w Krakowie.
  • Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu do preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem.

§ 3 Mechanizm Cookies, Adres IP

  • Sklep używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są one przez serwer INSTADRUK na komputerze osoby odwiedzającej Sklep, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez INSTADRUK produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Sklep. Daje też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin prezentowanych produktów w Sklepie.
  • INSTADRUK wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    • Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów.
    • Cookies trwałe: są przechowywane na dysku twardym komputera Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania. Mechanizm cookies trwałych, wysłanych przez Sklep, pozwala na przechowywanie danych wyłącznie za Państwa zgodą (wyrażoną np. przy wyborze opcji „zapamiętaj mnie” przy logowaniu). W żadnym innym przypadku pliki te nie są zapisywane w sposób trwały.
  • Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Klientów Sklepu. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do komputerów Klientów wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Klienci mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Sklepu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
  • INSTADRUK może gromadzić Państwa adresy IP. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej Sklep przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem i z tego powodu traktowany jest powszechnie, jako nieosobista informacja identyfikująca. Adres IP jest wykorzystywany przez INSTADRUK przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna przy administrowaniu i udoskonalaniu Sklepu, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści Sklepu.
  • Sklep zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. INSTADRUK nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące. Z tego powodu zachęcamy Państwa, by po przejściu za pośrednictwem Sklepu na stronę zarządzaną przez innego administratora, zapoznać się z polityką prywatności tam przyjętą.

§ 4 Dostęp do danych

  • Do danych osobowych zbieranych przez Sklep mają bezpośredni dostęp jedynie upoważnienie pracownicy INSTADRUK, którzy zostali zobowiązani do zachowania w tajemnicy danych osobowych.
  • Państwa dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności właściwym organom wymiaru sprawiedliwości oraz podmiotom wskazanym w punkcie „Jak wykorzystujemy zebrane dane?”.
  • Administrator zapewnia przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego w Polsce w zakresie danych osobowych, oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 tj.).
  • Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: rodo@instadruk.pl.
  • Administrator przetwarza dane osobowe Klienta w celu:
    • działań zmierzających do zawarcia umowy, wykonania umowy, realizacji zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • prowadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • wypełniania obowiązków prawnych, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz obowiązków podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu usług oferowanych przez Administratora oraz na potrzeby wewnętrznych celów administracyjnych Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • prowadzenia komunikacji w kanałach elektronicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    • marketingu usług oferowanych przez Administratora w kanałach elektronicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  • Dane osobowe Klientów są przez Administratora przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów ich przetwarzania, tj. w zakresie:
    • działań zmierzających do zawarcia umowy, wykonania umowy, realizacji zamówienia – do czasu zakończenia realizacji umowy, a po tym czasie – przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub koniecznym dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń Administratora;
    • prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz obowiązków podatkowych – przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
    • marketingu usług oferowanych przez Administratora – do czasu wyrażenia sprzeciwu lub cofnięcia zgody;
    • komunikacji w kanałach elektronicznych – do czasu cofnięcia zgody;
    • realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora - do czasu wyrażenia sprzeciwu, o ile nie istnieje nadrzędna prawnie uzasadniona podstawa przetwarzania;
    • opartym wyłącznie na zgodzie – do czasu cofnięcia zgody, o ile nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania albo nie zachodzi inna przesłanka zaprzestania przetwarzania.
  • Jeżeli Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez lub w imieniu osoby, której dane dotyczą, osoba ta ma prawo w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Osobie fizycznej, której dane są przetwarzane przez Administratora, przysługuje prawo do:
    • uzyskania potwierdzenia, czy jej dane są przetwarzane przez Administratora, a także prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO);
    • sprostowania oraz uzupełnienia swoich danych (art. 16 RODO);
    • usunięcia swoich danych (art. 17 RODO);
    • żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO);
    • przenoszenia swoich danych do innego administratora (art. 20 RODO).
  • Osoba fizyczna, której dane są przetwarzane przez Administratora, ma prawo wniesienia w dowolnym momencie - z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją - sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora. W takim przypadku Administrator może przetwarzać dane tej osoby, o ile wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności tej osoby lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 21 ust. 1 RODO).
  • Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim (art. 21 ust. 2 RODO).
  • Osoba fizyczna, której dane są przetwarzane przez Administratora, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Niezbędnym elementem procedury rejestracji oraz złożenia zamówienia jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji oraz złożenia zamówienia, ich realizacji oraz obsługi. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne.
  • W przypadku, gdy Klient wyraził zgodę na usługę świadczoną drogą elektroniczną, której przedmiotem jest bezpłatne dostarczanie newsletterów, uzyskany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jest dodawany do listy e-mailingowej i jest wykorzystywany w celach marketingowych do przesyłania Klientowi informacji handlowej drogą elektroniczną w postaci Newslettera.
  • Ponadto, Klient ma możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych w przypadku wypowiedzenia umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. INSTADRUK może odmówić usunięcia danych Klienta, jeśli ten naruszył obowiązujący w Sklepie Regulamin, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności, a w szczególności dochodzenia przez INSTADRUK roszczeń od danego Klienta.
  • W przypadku subskrypcji biuletynu mają Państwo możliwość usunięcia swojego adresu e-mail z listy wysyłkowej, poprzez wybór odpowiedniej funkcji po zalogowaniu się do Konta w Sklepie.

§ 5 Zabezpieczenia

  • INSTADRUK stosuje zabezpieczenia zapewniające ochronę danych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. INSTADRUK zobowiązuje się chronić wszelkie Państwa dane zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności.
  • Dane osobowe w INSTADRUK są chronione zgodnie z RODO oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego w Polsce w zakresie danych osobowych.
  • Z uwagi na fakt, że możliwość zalogowania do Konta Klienta w Sklepie jest równoznaczna z posiadaniem konta w serwisie Instagram.com, Sklep nie ma możliwości przypomnienia lub zresetowania hasła Klienta. W przypadku, gdy Klient posiadający konto w Sklepie utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu, powinien On skorzystać z procedury przypomnienia lub zresetowania hasła dla swojego konta w aplikacji Instagram.
  • INSTADRUK nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej, z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do Konta Klienta. Informacje takie nie są również udostępniane drogą tradycyjnej korespondencji, e-mailową i telefoniczną.

§ 6 Zmiany Polityki Prywatności

  • INSTADRUK zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. W dniu dokonania zmian aktualizujemy datę wprowadzenia ostatniej poprawki podaną poniżej.
  • Jakiekolwiek dodatkowe pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: kontakt@socialdruk.pl.
  • Data ostatniej modyfikacji: 25.05.2018 r.
  • FAQ
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
© 2018 Instadruk Sp. z o.o., v1.0.10
zamknij x

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.